el meu condol per l’assessinat de Issaías Carrasco

El terrorisme ha tornat en aquestes dates. El meu condol per la seva família.


enllaç vilaweb

enllaç gara

Anuncis

3 responses to “el meu condol per l’assessinat de Issaías Carrasco

  1. al fill de la gran puta que ha dit que jo estic a favor del terrorisme i que els meus estan contents. Això no ho tolero. GORA EUSKADI ASKATUTA!VISCA CATALUNYA LLIURE!

  2. Com toquen los collons les veritats, mira si els toquen que arriben a fer-te insultar.

  3. al covard de dalt. tu també m’has insultat dient que sóc el meu partit és terrorista

Deixa un comentari

